Think Big - XXL Art31 min
Meet artists who think big: the enormous rubber ducks of Dutch artist Florentijn Hofmann; the floral installations of British artist Rebecca Louise Law; the openwork cathedrals made of wire by Italian artist Edoardo Tresoldi; and the visionary architecture of the celebrated Dane Bjarke Ingels.