Morze inspiracji31 min
Spotkanie z artystami, którzy swoją sztukę poświęcają morzu i wybrzeżom, synonimom granicy i jednocześnie otwartości. Manon Lanjouère odtwarza morskie stworzenia za pomocą plastikowych śmieci trafiających do oceanu. Fotograf David Ozochukwu przedstawia Morze Śródziemne jako nienasyconą bestię. Włoska pisarka Claudia Fauzia walczy w swoich powieściach o prawa kobiet z południa Włoch.