Yayoi Kusama & The InfiniteÉtretat Forever
Claude Monet made the steep cliffs of Étretat in Normandy world-famous. The charming seaside town has been a hotspot for artists since the 19th century. But with over a million tourists now visiting every year, local people, the built environment, and the cliffs themselves, are starting to feel the strain. This documentary looks at the history of Étretat and its representation in art, from humble fishing village to fashionable 'authentic' resort for Parisians, to today's victim of overtourism.