Arta muzicii din jocurilor video
Ce ar fi jocurile video fără muzică compusă special pentru ele? Muzica este o parte centrală a experienței de joc și a culturii de gaming. Alături de compozitoarele Eímear Noone (World of Warcraft) și Marie Havemann (Albion), „Tracks” explorează lumea jocurilor video pentru a descoperi secretele creării muzicii pentru gaming.