Video Game Music15 min
Video gaming is hugely popular all over the world. But what would games be without their soundtrack? Music is not only an integral part of games, but also an increasingly important part of pop culture. Tracks delves into the world of video game music appreciation and finds out how composers create the right sound world to capture gamers’ imaginations.