Co gra w grach?15 min
Muzyka w grach komputerowych była obecna od zawsze. Charakterystyczne, ośmiobitweo kompozycje dziś ustąpiły utworom na pełną orkiestrę. Filharmonie coraz częściej mają w programach koncerty z muzyką do gier. Ale jak się ją tworzy i czym różni się od muzyki filmowej?