Re: reportaże z Europy
Panagiotis urodził się w Gruzji i jako noworodek został adoptowany przez rodzinę z Cypru. Gdy zaczął szukać swoich biologicznych rodziców, okazało się, że jego dokumenty zostały sfałszowane. Jego historia jest jednym z elementów zakrojonego na wielką skalę, trwającego od wielu lat procederu kradzieży niemowląt w Gruzji. Według organizacji Vedzeb nawet 100 000 dzieci zostało uznanych za martwe w gruzińskich klinikach, a następnie sprzedanych.