E adevărat că...
Oamenii mănâncă carne, în toată lumea și în cele mai diverse culturi. Dar așa a fost dintotdeauna? Și care este adevărul privitor la teoria că creierul uman a avut nevoie de carne pentru a crește? Acest episod caută indicii în toată istoria, de la strămoșii noștri din savana africană până la agricultorii din epoca industrială.