Argentyna: Zagrożone lodowce25 min
Międzyrządowy Zespół ds. Zmian Klimatu (IPCC) bije na alarm: topnieją lodowce! Dzieje się tak na Grenlandii, Antarktydzie i w Himalajach. A najszybciej w argentyńskich Andach.