Libia: pułapka migracyjna25 min
Unia Europejska finansuje działania Libii mające powstrzymać migrantów przed dotarciem do Europy. Reporterzy dokumentują warunki w libijskich ośrodkach detencyjnych, gdzie pojawiają się doniesienia o przemocy i torturach. Choć liczba migrantów docierających do UE spadła, kluczowe jest pytanie o cenę tej polityki. Reportaż z lektorem.