Libia: capcana migranților25 min
Nu sunt bineveniți. Iar de acum înainte, pentru a-i expulza, a-i reține sau a-i alunga, Europa contribuie financiar. Migranții duc o viață grea în Libia. Dar această țară, situată la răscruce între Africa și Vechiul Continent, a devenit un partener strategic pentru ministerele noastre de externe.