Who Governs Libya?
The Arab Spring meant that Libyans were able to get rid of Colonel Gaddafi after four decades of rule, with some help from NATO. But afterwards they experienced civil war, chaos and division. Today Libya is split in two with two leaders and centres of power. So who really governs the country?