Ucraina: Zelensky sub presiuneCine conduce Libia?
Primăvara arabă a însemnat că libienii au putut să se elibereze de colonelul Gaddafi după patru decenii în care a fost la conducere, cu ajutor din partea NATO. După aceea însă, au trecut prin război civil, haos și dezbinare. Astăzi, Libia este împărțită în două, cu doi lideri și două centre ale puterii. De fapt, cine conduce cu adevărat țara?