Cu hărțile pe masă
Marea ambiție a Marocului este de a deveni un centru al modernității, o punte între Europa și Africa și un actor-cheie pe continentul african. Cu proiecte colosale de infrastructură și planuri de a găzdui Cupa Mondială din 2030, Marocul lui Mohammed al VI-lea își propune să se impună ca o mare putere economică și diplomatică.