Morocco: Between Europe and Africa13 min
Morocco has big ambitions: Become a bridge between Europe and Africa and a key player on the African continent whilst making Western Sahara, disputed territory, Moroccan. With colossal infrastructure projects making the country ready to co-host the 2030 World Cup, Mohammed VI's Morocco aims to establish itself as a leading economic and diplomatic power.