Kolorado: imigranci na celowniku ICE13 min
Denver, stolica Kolorado, to jedno z miast-schronień dla nielegalnych imigrantów w Stanach Zjednoczonych. W całym kraju jest ich ponad 12 milionów, zdecydowana większość z nich pracuje, płaci podatki i wykonuje zawody niezbędne dla funkcjonowania amerykańskiej gospodarki.