Colorado: Migrants Under Pressure13 min
Denver, the capital of Colorado state is a city held by the Democrats, a so-called "sanctuary city" that protects undocumented migrants. There are estimated to be more than 12 million of them across the USA, contributing to the economic development of the United States, yet the rhetoric from Donald Trump’s White House is to increase deportations.