Colorado: migranții sub presiune
Denver, capitala statului Colorado, este un oraș condus de democrați, un așa-numit "oraș sanctuar" care protejează migranții fără acte. Se estimează că există peste 12 milioane de astfel de persoane în întreaga țară, care contribuie la dezvoltarea economică a Statelor Unite, dar care sunt amenințate în mod regulat cu deportarea de la realegerea lui Donald Trump.