Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
W lutym 2026 roku sędziowie Sądu Najwyższego USA orzekli: prezydent nie może samodzielnie nakładać ceł. To podważa jedno z ulubionych narzędzi Donalda Trumpa – podnoszenie podatków importowych. Co liczby mówią o gospodarce według Trumpa i tego, jak wpływa na nią atmosfera strachu związana z działaniami ICE i cięciami wydatków w budżetówce?