Lebanon: The End of Hezbollah?25 min
On 27 September 2024, the head of Hezbollah, Hassan Nasrallah, and several senior members of the Shiite party were killed in Israeli strikes on the southern suburbs of Beirut. The infamous beeper attack and a war with Israel have weakened the organisation. What does the future hold?