Iran po 46 latach od rewolucji islamskiej jest krajem pełnym sprzeczności. Z jednej strony, część społeczeństwa się liberalizuje, coraz więcej kobiet zrzuca czadory. Z drugiej, władza reżimu ajatollahów wydaje się nie do podważenia. Konserwatyści starają się dotrzeć ze swoim przekazem do młodych, którzy odwracają się od sztywnych, religijnych zasad. Robią to za pomocą nowych technologii.