Hiszpania: bunt przeciwko farmom słonecznym30 min
W Andaluzji transformacja energetyczna nabiera rozpędu. W tym najsłoneczniejszym regionie Europy, elektrownie słoneczne zajmują już tysiące hektarów. Tak szybki rozrost nie podoba się niektórym mieszkańcom, którzy chcą zachować krajobrazy, zagrożone gatunki zwierząt i utrzymać swój styl życia. Jak pogodzić ich potrzeby ze strategią państwa?