Konopie: niezwykłe włókno30 min
Konopie siewne mają wszystko, by stać się rośliną przyszłości: rosną szybko, nie wymagają pestycydów i radzą sobie nawet na słabych glebach. Rolnik Heinz Schönleber próbuje przywrócić w Niemczech zapomnianą uprawę i opracowuje własną technologię zbioru. Stawką są ekologiczne włókna dla przemysłu tekstylnego – i pierwsze jeansy z konopi!