Program TRACKS prezentuje obraz artystów i aktywistów, którzy odważnie przedefiniowują religię, tworząc przestrzeń, w której każdy może odnaleźć duchową tożsamość i akceptację. Ich praktyki, choć kontrowersyjne, inspirują do refleksji nad znaczeniem wiary, miłości i wolności we współczesnym społeczeństwie.