Blasphemy: The Way to Faith?17 min
Some people who hold religious beliefs feel excluded from organised religion and are finding new ways of reaching God, ways that traditional churches may find blasphemous. Tracks meets artists who are reinventing Christian iconography and creating inclusive queer religious spaces.