Sekspozytywna impreza17 min
Chodźcie z nami na sekspozytywną imprezę! Zobaczymy, jak można opowiadać nieznajomym o swoich fantazjach i odkrywać nowe formy przyjemności. Wykroczymy poza relacje dominacji i heteronormatywne wzorce i poznamy seks bardziej swobodny, inkluzywny i kreatywny.