I co teraz?
„Odkrywamy, że nie jesteśmy panami świata. Nie jesteśmy Stwórcami. Nie możemy sobie podporządkować Ziemi” — mówi filozof Philipp Blom. W rozmowie z Yvesem Kugelmannem zastanawia się nad naszą relacją z otoczeniem i samoświadomością.