42- Odpowiedź na prawie wszystko
Przyzwyczailiśmy się myśleć, że wzrost gospodarczy jest warunkiem naszego dobrobytu. A co jeśli to mit lub nawet niebezpieczna iluzja? Może warto spróbować żyć inaczej, konsumując z umiarem? Czy groziłoby to załamaniem gospodarki?