Can We Shrink the Economy?25 min
It seems that economic growth is a prerequisite for collective prosperity. But what if this is just a myth or a dangerous illusion? In this episode of 42 we consider economic sobriety or degrowth and ask the question: what do we really risk if the economy shrinks?