Square: Agora artystyczna - Maria de MedeirosDaniel Hope, skrzypek
Skrzypek Daniel Hope często podróżuje do Schloss Elmau w Bawarii. Właściciel tego luksusowego hotelu Dietmar Müller-Elmau wyjaśnia, w jaki sposób nabył, prawie na przekór sobie, tę oazę luksusu.