SQUARE Artist: Maria de MedeirosSquare Artist
Liberty is important to the violinist Daniel Hope. He regularly visits Schloss Elmau in Bavaria when he is on tour. The owner of this luxury hotel, Dietmar Müller-Elmau explains how it came to be in his possession, almost against his will.