Young people without social media
Yes, there are young people under 30 who have decided to leave social media behind. And they aren’t that few and far between. In fact, more and more young people are deciding to ditch the likes of Instagram, Twitter and Snapchat. Journalist Camélia Kheiredine met with those who’ve made the choice to turn their backs on these virtual worlds.