Young people in the countryside
We seldom speak about young people who choose to stay in rural areas. For them, living in the city is synonymous with stress and superficiality. The less they go, they better off they are. Journalist Camélia set off to the French countryside to meet with Jérôme, Guyliane and Mélanie – three young people who opened up about their daily lives, far from all clichés.