Living with schizophrenia
Naama, Camille, Thomas, Hassan, Jason and Nicolas have all been diagnosed with schizophrenia – an illness that is different for everyone who experiences it. They tell us about what it’s like to live with that label each day, and the preconceived ideas it invites. Which of these are true and which are false?