Ceaikovski: Concertul pentru pian nr. 1
De la frumoasa Torre de Belém din Lisabona, un simbol al orașului situat pe malul apei, Concertul pentru pian nr. 1 în si bemol minor al lui Ceaikovski este interpretat de Bruce Liu alături de Orquestra Gulbenkian, condusă de drijorul Hannu Lintu. Face parte din colecția europiano.