Beethoven: Concertul pentru pian nr. 5
Compus în contextul războaielor napoleoniene, al cincilea și ultimul concert pentru pian al lui Beethoven îmbină grandiozitatea epică cu o expresivitate profundă. Un univers pe care Lukas Sternath îl transmite cu inspirație. El oferă o interpretare la fel de puternică pe cât de subtilă, dintr-un sit antic din Atena. Face parte din colecția europiano.