Beethoven: Concertul pentru pian nr. 3
Pianistul american Eric Lu este una dintre vedetele în ascensiune ale generației sale. În cadrul „europiano”, ziua specială dedicată de ARTE concertului pentru pian din întreaga Europă, Lu cântă pentru prima dată alături de Orchestra Filarmonică Regală din Stockholm, sub bagheta dirijorului său principal, Ryan Bancroft. În program: Concertul pentru pian nr. 3 de Beethoven. Face parte din colecția europiano.