Eric Lu w Sztokholmie38 min
Eric Lu ze Stanów Zjednoczonych należy do najwybitniejszych pianistów swojego pokolenia. W ramach europejskiego dnia koncertów fortepianowych ARTE „europiano” 28-letni artysta po raz pierwszy wystąpi ze Szwedzką Królewską Orkiestrą Filharmoniczną oraz uznanym dyrygentem Ryanem Bancroftem. Centralnym punktem programu jest III Koncert fortepianowy Ludwiga van Beethovena.