Podróż przez historię muzyki fortepianowej z najwybitniejszymi koncertami repertuaru. W programie dzieła, które na trwałe zapisały się w historii muzyki, wykonywane przez wybitnych pianistów i pianistki, m.in. Martha Argerich, Hayato Sumino i Nobuyuki Tsujii. Od Aten po Sztokholm koncerty te tworzą muzyczną mapę Europy.