Beethoven: Piano Concerto No. 3
American pianist Eric Lu is one of the rising stars of his generation. As part of europiano, ARTE's special day celebrating the piano concerto across Europe, Lu plays for the first time with the Royal Stockholm Philharmonic Orchestra, conducted by its principal conductor Ryan Bancroft. On the programme: Beethoven's Piano Concerto No. 3.