Omagiu lui Maurice Ravel90 min
Anul 2025 marchează 150 de ani de la nașterea lui Maurice Ravel. Cristian Măcelaru, dirijorul român și directorul muzical al Orchestrei Naționale a Franței, și pianista italiană Beatrice Rana își unesc forțele pentru a onora moștenirea muzicală a acestui compozitor.