La Maestra 2026
La Maestra is an international competition open to women conductors at the Philharmonie de Paris with the Paris Mozart Orchestra. This year 16 candidates from all over the world compete in front of a jury led by acclaimed Ukrainian conductor Oksana Lyniv.