La Maestra 2026
To już decydujący moment! Spośród szesnastu kandydatek z całego świata, które wzięły udział w La Maestra 2026, tylko cztery dotarły do finału. Każda z nich musi zaprezentować przed profesjonalnym jury utwór z repertuaru klasycznego oraz kompozycję współczesną.