La Maestra 2026
Finał to ostatni etap rywalizacji: z szesnastu uczestniczek wyłoniono cztery najlepsze. Zmierzą się one z dziełami Strawińskiego i Ravela. Która z nich zwycięży i otrzyma tytuł najlepszej dyrygentki?