Jungle
The British band Jungle represents neo-soul with broken rhythms that stay extremely danceable. They copied the sound and style from legendary artists such as Daft Punk, Chet Baker and Thom Yorke. The result is a rich, sun-drenched sound. Jungle performs for ARTE in the Paris Metro.