Na podstawie ciąży Louise MASSIN
Loulou mieszka w Paryżu od pięciu lat i żyje chwila wraz z trójką swoich najlepszych przyjaciół. Ma 29 lat, jest zabawna, beztroska i spontaniczna. I nie planowała zajść w ciążę.