Loulou (6/11) - The FlirtLoulou (5/11)
The bigger Loulou gets, the more attention she's hoping for. But for everybody else it's just another day, and nobody seems to care that she has an impromptu dinner to cook for. And there's no more curry powder left to make her curry: disaster!