Na podstawie ciąży Louise MASSIN
Od narodzin Aleksa minęły 4 lata. Loulou i Marcus rozstali sie, ale Loulou i jej synka codziennie otacza bezwarunkowa miłość przyjaciół: Alice, Marie i Maxa.