Karambolage Polska - Powstanie WarszawskieRispondimi
„Rispondimi” to wzruszająca opowieść o Ondine, która wraca na Korsykę, by odkryć ślady po ukochanej babci. W poszukiwaniu wspomnień łączy rodzinne historie z nowoczesną technologią (w tym sztuczną inteligencją). Film o pamięci, tożsamości i bezwarunkowej miłości, która przetrwała czas, również dzięki AI.