Loulou (7/11) - The CatLoulou (6/11)
Lulu is five months pregnant and her pregnancy glow must have got lost in the post. She's never felt so ugly. But when Loïc looks at her, she feels like her old self again. So what's wrong with a harmless little bit of flirting?